Tras a pausa café que seguiu á mesa 'As grandes empresas reflexionan sobre o negocio responsable e a xestión estratéxica da RSE' da Xornada Corresposables en Barcelona, os asistentes puideron coñecer sete boas prácticas innovadoras impulsadas por empresas e Ong nunha sesión nova que, por primeira vez, levouse a cabo nas Xornadas Corresponsables e que foi moderada por Xavier Carbonell, director da Cátedra Mango de RSC de ESCI/UPF.
 
Nina Fábrega, responsable de Medio e Sustentabilidade de Mango, compartiu o proxecto de recollida de roupa e calzado usados a través de colectores situados en tendas 'Second Chances'.
 
Inma Balsera, Business Partner and Human Resources en Media Markt explicou a aposta da compañía polo emprego xuvenil coa súa iniciativa 'A FP Dual como garantía de empregabilidade xuvenil'.
 
Arianne Muñoz, directora de Márketing de Nacex, deu detalles sobre a iniciativa 'Un libro por un libro', cuxo obxectivo é sensibilizar sobre as dificultades coas que se atopan as persoas inmigrantes no coñecemento da lingua e do acceso á cultura.
 
Pola súa banda, Juan Mezo, director de Valores & Márketing, falou do movemento 'Giving Tuesday', un día para dar e compartir.
 
Mónica Moro, médico, responsable de Comunicación, Ebusiness e RSC en Grupo Menarini explicou a iniciativa 'Servizos e produtos responsables, tecendo novas oportunidades'.
 
María Calvo, directora de Xestión do Talento e Responsabilidade Corporativa de Grupo Vips, abordou a RSE da compañía a través do relatorio 'Da acción social á xestión responsable'.
 
Finalmente, Miquel Rodríguez, responsable de Seguridade e Saúde no Traballo de Henkel Ibérica compartiu a iniciativa para sensibilizar sobre seguridade e saúde aos escolares 'Segu e Salu na fábrica de xoguetes'.
Posteriormente realizouse unha segunda mesa, onde os grupos de interese reflexionaron sobre as claves e restos para un negocio responsable.
Rexístrate como:
