Xunta de Galicia Voluntariado Dixital

Inicio > A Rede > Novas
Pantallazo de AsistenciaCOVID-19.

As novas ferramentas tecnolóxicas AsistenciaCOVID-19 e Hispabot-Covid19 accesibles para as persoas con discapacidade da man da Fundación ONCE

Versión para impresiónSend by email
Madrid, 29/05/20 (08:51)
  • Trátase da aplicación oficial de AsistenciaCOVID-19 e do Hispabot-Covid19, unha canle de consulta sobre a COVID-19 a través de WhatsApp.

As novas ferramentas tecnolóxicas de loita contra a COVID-19 que o Goberno puxo en marcha son accesibles para as persoas con discapacidade grazas á participación da Fundación ONCE no proxecto.

Trátase da aplicación oficial de AsistenciaCOVID-19  (https://asistencia.covid19.gob.es/), impulsada polo Goberno para que a poboación poida facerse un autodiagnóstico do coronavirus, e da Hispabot-Covid19, unha canle de consulta sobre a COVID-19 a través de WhatsApp.

O Goberno informou o mércores da posta en marcha do asistente conversacional Hispabot-Covid19. É unha canle de consulta automática que utiliza a intelixencia artificial e a linguaxe natural para responder as inquietudes da cidadanía sobre a COVID-19 con información oficial, precisa e actualizada.

Hispabot-Covid19 é un servizo "chatbot" que permitirá aos cidadáns obter respostas inmediatas ás preguntas máis comúns sobre o coronavirus durante as 24 horas do día.

Ambos os servizos son accesibles para as persoas con discapacidade grazas á participación da Fundación ONCE no proxecto.

AsistenciaCOVID-19

O obxectivo desta aplicación AsistenciaCOVID-19, posta en marcha o pasado luns pola Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia artificial, é desconxestionar os teléfonos de atención sanitaria das diferentes comunidades autónomas, á vez que ofrecer información oficial e de confianza.

Técnicos do departamento de Accesibilidade Universal e Innovación da Fundación ONCE traballaron para que as persoas con discapacidade poidan acceder ao autodiagnóstico, ben sexa a través da aplicación, da web ou usando o chatbot desenvolto para o proxecto.

Así, traballouse no correcto uso do idioma nalgúns elementos como, por exemplo, a lectura dos emojis ou iconas, a boa contextualización da cantidade de ligazóns e referencias que o chatbot prové, sendo fontes de recursos que complementan a información do propio compoñente, así como a correcta orde de lectura para persoas con discapacidade, que usan como ferramenta de apoio un lector de pantalla.

A aplicación permite ofrecer recomendacións e pautas de actuación a través da solicitude dunha serie de datos de identificación e de saúde relacionados cos síntomas experimentados. Ademais, a través do sistema de xeolocalización vía GPS do teléfono móbil, con permiso do usuario, validará a comunidade autónoma na que se atopa para personalizar as respostas en función dos protocolos de cada unha delas.

Tema: Xeral
Fonte: discapnet
Xunta de Galicia
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Atención á cidadanía | Accesibilidade | Aviso Legal | Mapa do portal