Xunta de Galicia Voluntariado Dixital

Inicio > A Rede > Novas
Cartel da iniciativa.

A Fundación Telefónica lanza #desafioSTEAM para mozos que pensan que a tecnoloxía pode cambiar o mundo

Versión para impresiónSend by email
Madrid, 22/04/20 (08:16)

Enfrontámonos como sociedade a un momento crítico que está a demandar o mellor de cada un de nós. A Fundación Telefónica, desde o comezo da crise da COVID-19, sumou forzas uníndose a administracións públicas e ONGs para loitar xuntas contra a pandemia axudando aos que máis están a sufrir. Pero tamén é momento de reflexionar e buscar ideas para reconstruír o novo mundo ao que nos enfrontamos.

Que solucións se poden crear tras a COVID-19 e que papel xoga a tecnoloxía nas necesidades social do "día D+1"? Estas son algunhas das preguntas que a Fundación Telefónica lanza aos mozos a través do #desafíoSTEAM animándoos a repensar o mañá con retos educativos e tecnolóxicos.

Dirixido a persoas desde os 14 aos 25 anos, trátase dunha chamada á acción a todos aqueles que queiran crear e poñer en práctica ideas, solucións e startups de carácter social capaces de resolver o reto ao que nos enfronta a pandemia da COVID-19 e buscar solucións para un mundo mellor agora e no futuro.

Baixo a temática, "Desafía ao virus con STEAM", o reto está orientado a desenvolver as competencias STEAM (Science, Technology, Arts, Engineering e Mathematics) de forma lúdica e reflexiva para achegar solucións a esta nova contorna social na que nos atopamos. Así, poderanse presentar candidaturas en equipo ou individualmente desenvolvendo proxectos dixitais de programación, robótica e ciencias mentres reflexionan sobre o momento actual e afianzan actitudes como o traballo cooperativo, a utilización critica da información, a creatividade, o emprendemento e a autoaprendizaxe

Os premios incluirán unha impresora 3D para o equipo ou participante gañador, e unha tablet para cada membro do equipo/participante que obtivesen o segundo premio.

O prazo de inscrición xa está aberto ata o 5 de xuño de 2020 na web https://www.stembyme.com/web/desafio-steam.
 

Un reto englobado dentro de Creating for Humanity

O reto #desafioSTEAM englóbase na plataforma Creating for Humanity, que pretende impulsar unha mobilización masiva de mozos e implicalos na procura de solucións eficaces e rápidas contra a crise sanitaria e social actual.

O proxecto está formato por nove entidades impulsoras da innovación social que unen forzas para lanzar, e fomentar unha mobilización masiva dos mozos na procura de solucións eficaces e rápidas contra a crise do coronavirus. Nesta iniciativa participan Danone, Fundación Telefónica, Ashoka, Bridge for Billions, Ship2B, Mondragon, MTA-LEINN, EduCaixa e IrsiCaixa: empresas e organizacións sociais con experiencia en fomentar, impulsar e acompañar ata a súa culminación proxectos de impacto social.

A Fundación Telefónica, ademais do #desafioSTEAM, lanzou a mozos o #RetoEducativoFulller dando visibilidade a proxectos desenvolvidos por mozos que melloren a contorna na que vivimos inspirados na figura do deseñador, inventor e creador estadounidense Buckminster Fuller.

Tema: Xeral
Fonte: CiberSur
Xunta de Galicia
© Xunta de Galicia. Información mantida e publicada na internet pola Xunta de Galicia
Atención á cidadanía | Accesibilidade | Aviso Legal | Mapa do portal