Por segundo ano consecutivo, a Fundación MAPFRE promove a innovación social para identificar aqueles proxectos innovadores con alta capacidade de transformación social e de impacto global, con solucións aplicables á maioría das rexións do planeta para mellorar a vida das persoas.
Dita iniciativa, que a Fundación MAPFRE leva a cabo en colaboración co IE Business School, ten como obxectivo, ademais, promover a creatividade, o emprendemento e o liderado como ferramentas para lograr un mundo máis xusto. Tamén para impulsar valores como a sustentabilidade, a igualdade e a integración, e formar aos mozos en competencias que lles permitan desenvolver os seus proxectos de maneira eficaz e os preparen para ser protagonistas do cambio social.
Mobilidade, saúde e insurtech
Investigadores, emprendedores, científicos e estudantes de universidades e escolas de negocios poderán presentar traballos enfocados a tres obxectivos: mellorar a mobilidade e a seguridade dos colectivos máis vulnerables, como peóns e ciclistas, e contribuír a reducir o impacto da contaminación nas cidades; promover a cultura da saúde, impulsar condutas saudables e contribuír a cambiar hábitos que non o son; e divulgar e transmitir a función social do seguro e o seu destacado papel na economía a través de proxectos que acheguen solucións novas a situacións concretas como a xubilación, que impulsen a cultura do aforro e a previsión social e achegar a actividade aseguradora ao cidadán.
Tres rexións
Os premios lánzanse en tres grandes rexións, Brasil, resto de Latinoamérica e Europa, onde se clasificarán os 27 semifinalistas, é dicir tres aspirantes por cada unha das tres categorías e por cada unha das rexións. A celebración das semifinais terá lugar entre os meses de xuño e xullo en México, Brasil e España, onde se clasificará un candidato por categoría que participará na gran final en Madrid, que se celebrará o 10 de outubro.
Investidores, orientación profesional e 30.000 euros
Os gañadores recibirán un premio cunha dotación individual de 30.000 euros e os semifinalistas e finalistas gozarán de distintas canles de promoción dos seus proxectos, o que os axudará a darse a coñecer. Nesta liña, recibirán apoio, orientación e axuda para comunicar e desenvolver da forma máis efectiva as súas propostas a través de mentoring para semifinalistas e coaching para finalistas. Tamén terán a oportunidade de formar parte dun plan de relacións públicas e recibir gran visibilidade ante potenciais investidores.
Economía colaborativa
Xerar ideas innovadoras de forma colaborativa e expor alternativas para solucionalas e impulsalas grazas ao intercambio de coñecemento especializado e ao apoio mutuo de innovadores de todo o mundo. É o obxectivo da Rede Innova, unha comunidade privada de innovadores sociais composta polos 27 semifinalistas da primeira edición destes premios, que a Fundación MAPFRE pon en marcha como principal novidade desta segunda convocatoria.
Os interesados poden presentar os proxectos do 15 de decembro de 2018 ao 31 de xaneiro de 2019 en: http://premiosinnovacion.fundacionmapfre.org
Rexístrate como: