Xunta de Galicia Voluntariado Dixital

Mecenas digitales

123 Artes Dixitais

Mecenas digital

Actividades desenvolvidas

ICCKIDS, é un novo proxecto que arracou en 2016 realizado por 123 Artes Dixitais que se engloban dentro de Ourense ICC Week, propoñendo unha nova perspectiva sobre a relación entre as artes e novas tecnoloxías coa infancia contemporánea. Mediante un conxunto de talleres que fomentan, a través de creación dixital, a capacidade de crear “pezas artísticas” co fin de converter aos nenos e nenas en creadores en lugar de limitarse a ser meros consumidores de internet.

Para iso en 2106, organizouse 5 talleres en diversas disciplinas artísticas que se desenvolverán no transcurso do ano, en diferentes concellos da provincia de Ourense nas mañás e as tardes dos sábados, coa excepción do taller de Semana Santa e o taller de verán que se realizar os días lectivos. Comezará a principio de ano, cun Taller de Stopmotion e Vídeo Mapping duración 33 horas. Durante o transcurso da Semán Santa, terá lugar o Taller de Plastilina Conductiva cunha duración de 12 horas. No segundo trimestre do ano, Taller de Programación terá lugar o cunha duración de 33 horas. Na época vacacional de verán, traballaremos nun campamento digital de 46 horas de duración. E no último trimestre do ano, realizarase un Taller de Fotografía Dixital e Stopmotion cunha duración de 39 horas. Todos estes talleres terán o seu espazo na semana cultural ICC Week onde se poderán ver os traballos que realizaron os nenos no transcurso deste tempo. Para este 2017, constará de 4 talleres en diferentes vilas da provincia de Ourense e un campamento dixital en Ourense capital. Este ano tamen teremos unha ponencia de "El Langui" no Centro Cultural Marcos Valcarcel o día 5 de maio as 16:30. A charla " A Cultura como medio de superación", indicada para xovenes de 10 a 20 anos de idade.

Unha aposta da Deputación de Ourense pola introdución temperá no lado creativo do ordenador. Contribuíndo a espertar as vocacións iniciais que pode resultarlles de gran utilidade no desenvolvemento cognitivo e da personalidade dos nenos e nenas de Ourense.

METODOLOXÍA EDUCATIVA

Con estes talleres exploramos a integración entre novas tecnoloxías e o universo dixital co intento de apoiar a grupos de nenos da provincia de Ourense, no desenvolvemento das súas propias tecnoloxías. Explorando novos paradigmas educativos que cambien de enfoque: da acumulación masiva de coñecementos á procura de estratexias útiles de análises e aprovechamento en común dos mesmos.

OBXECTIVOS XERAIS DE ICCKIDS:

-Enriquecer as posibilidades creativas.

-Fomentar o traballo en equipo, a cooperación, a diversión e a solidariedade. Educando nunha convivencia conciliadora, plural e non discriminatoria.

-Ensinarlles o espírito emprendedor.

-Valorar a importancia da linguaxe abstracto como medio de expresión.

-Desenvolver o valor pola estética.

-Fomentar o interese por descubrir e contar. Véndoo como unha oportunidade nova de creación.

-Xerar ferramentas de expresión que posibiliten a comunicación artística.

-Realizar un percorrido atractivo que motive a aprendizaxe mediante a experiencia.

-Desenvolver a capacidade de análise sistemática de problemas concretos.

-Comprender e descubrilas claves do itinerario e da materia tratada.

 

 

 

PROGRAMACIÓN COMPLETA DE ICCKIDS 2016:

 

TALLER DE STOPMOTION E VIDEO MAPPING.

DATAS: Todos os sábados desde o 30 de xaneiro ata o 23 de Abril do 2016.

HORARIOS:

Mañá desde 10:00 a.m ata as 13:00 p.m

Tarde desde 16:00 p.m ata as 19:00 p.m

LUGAR:

Mañá: Cemit "O Ribeiro" Edificio da Mancomunidade do Ribeiro - Rúa Fondal de Beade s/n -32431 Beade (Beade)

Tarde: Cemit “Bande” Casa do Concello (1º andar) - Rúa San Roque nº2 – 32840 Bande

DESTINATARIOS: 15 nenos/nenas con idades comprendidas entre 8 a 15 anos pola maña. 6 nenos/as pola tarde.

TEMARIO:

  • Stopmotion vídeo e fotografía.
  • Proxecto Storyboard.
  • Proxecto. Creación en papel.
  • Proxecto. Creación en plastilina.
  • Proxecto. Son.
  • Proxecto. Montaxe.
  • Video Mappig. Teoría.
  • Primeiras probas.
  • Proxecto. Storyboard e son.
  • Proxecto. Realización.
  • Proxecto. Últimos retoques e posta en escena.

 

CONCEPTO DO TALLER:

A imaxe é a protagonista deste taller que busca introducir aos pequenos á maxia do movemento, á ilusión da animación. Neste taller queremos achegarnos ao mundo digital desde o stop-motion, facendo que un personaxe debuxado, un muñeco de plastilina ou calquera outro obxecto, cobren vida mediante a reprodución continuada de imaxes estáticas. Convertemos así aos pequenos en guionistas, directores e realizadores de “a súa propia película”.

Así mesmo levaremos a produción máis lonxe introducindo a técnica de video mapping, que consiste en proxectar imaxes sobre superficies reais, generalmente inanimadas, transformando a súa aparencia e xerando efectos ópticos de movemento, textura, luz e cor dando lugar a un espectáculo artístico fóra do común.

OBXECTIVOS DO TALLER:

*Valorar a expresión plástica como ferramenta básica na aprendizaxe persoal aplicado en todos os campos.

*Interacción con distintos elementos, superficies, e efectos de luz e son. Converténdose en verdadeiros creadores de animación.

*Creación de obxectos dimensionales.

INSCRIPCIONES:

Para formalizar a inscripción só tes que descargarche o formulario. Pinchar aquí

Envialo por correo electrónico a 123artesdixitais@gmail.com . Poñendo no concepto o nome do taller.

En caso de cubrirse todas as prazas, teñen prioridad os nenos da comarca.

 

TALLER DE PINTURA E PLASTILINA CONDUCTIVAS.

 

DATAS: Semán Santa (21 de Marzo 2016 a 28 de Marzo 2016)

HORARIOS:

Mañá de 10:00 a.m - 13:00 p.m

Tarde de 16:00 p.m - 19:00 p.m

LUGAR:

Mañá: Casa da Cultura

Tarde:  Aula Cemit “Celanova” Parque das Triguerizas s/n. Celanova

DESTINATARIOS: 15 nenos/nenas con idades comprendidas entre 8 a 15 anos pola maña. E 25 nenos7nenas pola tarde.

TEMARIO:

  • Principios básicos. Primeiras probas.
  • Proxecto I. Selección e boceto.
  • Proxecto II. Creación.
  • Proxecto III. Finalización e posta en común.

 

CONCEPTO DO TALLER:

Como facer pasar a electricidade sen ningún cable? Como realizar circuítos coa mesma facilidade que facer un debuxo? Como integrar luces en debuxos e creacións de papel? !Utilizando pintura condutora!

Neste taller aprenderemos a debuxar e modelar circuítos utilizando a pintura e a plastilina conductiva, engadindo tamén compoñentes interactivos a calquera superficie (papel, cartón, paredes,...)Os nenos e nenas aprenderán dun xeito rápido algúns conceptos básicos da electrónica mentres conectan compoñentes simples como diodos Led ou baterías, debuxando e modelando circuítos que lles permitirán realizar creacións que se iluminan, reproduzan música ou sons entre outros en case calquera tipo de material coa ausencia de cables. Aínda que os traballos dos alumnos realizaranse por equipos, o resultado final será unha combinación das diferentes pezas.

Debuxar e modelar circuítos é un xeito sinxelo e divertido de introducirse na electrónica creativa a calquera idade e non se necesitan coñecementos previos de ningún tipo, excepto a túa imaxinación.

OBXECTIVOS DO TALLER:

*Debuxar e modelar circuítos dun xeito sinxelo e divertida introducíndose na electrónica creativa a calquera idade.

*Xerar unha interacción entre coñecementos tradicionais e novas tecnoloxías.

*Coñecer as dificultades que supón construír unha idea.

INSCRIPCIONES:

Para formalizar a inscripción só tes que descargarche o formulario. Pinchar aquí

Envialo por correo electrónico a 123artesdixitais@gmail.com . Poñendo no concepto o nome do taller.

En caso de cubrirse todas as prazas, teñen prioridad os nenos da comarca.

 

TALLER DE PROGRAMACIÓN.

 

DATAS: Todos os Sábados desde 9 de abril ata o 25 de xuño 2016

HORARIOS:

Mañá 10:00 a.m - 13:00 p.m

Tarde 16:00 p.m - 19:00 p.m

LUGAR:

Mañá: Aula Cemit “Xinzo de Limia” Casa da Xuventude. Rúa Curros Enriquez, 17 Xinzo de Limia

Tarde: A Molinera. Rúa do Bebedoiro, 1 Ourense

DESTINATARIOS: 20 nenos/nenas con idades comprendidas entre 8 a 15 anos pola maña. E 30 nenos/nenas pola tarde.

TEMARIO:

  • Conceptos básicos programación I. A contorna do Scratch.
  • Conceptos básicos programación II. Xeración dunha primeira composición. Importar arquivos.
  • Conceptos básicos programación III. Programar animación.
  • Conceptos básicos programación IV. Son.
  • Creación dun videoxogo ou programa I. Plan e Storyboard.
  • Creación dun videoxogo ou programa II. Práctica.
  • Introdución aos circuítos. Littlebits.
  • Selección dun proxecto e creación dun obxecto base.
  • Creación dun obxecto base.
  • Creación dun circuíto e finalización do Proxecto I.
  • Creación do circuíto e finalización do proxecto II.

CONCEPTO DO TALLER:

Este taller trata de desenvolver unha actitude curiosa e lúdica ao mundo da programación e os circuítos. Pretendemos que os pequenos abranse ás novas vías de exploración, creación e coñecemento, que doutra forma son escasamente accesibles aos nenos é nenas con idades comprendidas entre 8 a 15 anos. A través destas sesións, os nenos e nenas internaranse no mundo das novas tecnoloxías, á vez que reflexionan sobre a capacidade de solucionar pequenos problemas interactuando cos obxectos.

Mediante o conxunto de pequenas placas electrónicas, Littlebits, os participantes poderán conectar as diferentes partes dun circuíto (motores, sensores de luz, sensores de presión, pulsadores, leds, micrófonos...) sen ter que soldar, nin cortar cables. A diversidad dos módulos permite realizar obras e aparellos verdaderamente complexos, sorprendentes e estimulantes, que os alumnos poden programar para que realicen certas funcións a través de Scratch.

OBXECTIVOS DO TALLER:

*Coñecer os conceptos básicos da linguaxe de programación a través de Scratch.

*Entender como funciona o mundo dos circuítos.

*Integrar a electrónica de xeito natural, intuitiva, inmediata e espontánea.

INSCRIPCIONES:

Para formalizar a inscripción só tes que descargarche o formulario. Pinchar aquí

Envialo por correo electrónico a 123artesdixitais@gmail.com . Poñendo no concepto o nome do taller.

En caso de cubrirse todas as prazas, teñen prioridad os nenos da comarca.

 

TALLER CAMPAMENTO DIXITAL.

 

DATAS: De luns a venres do mes de Xullo do 2016.

HORARIOS: de 9:45 a.m a 14.00 p.m

LUGAR: No Concello de Ourense na Molinera

DESTINATARIOS: 90 nenos/pícaras con idades comprendidas entre 8 a 15 anos.

DISCIPLINAS:

  • Robótica con Lego y BQ
  • Creación de videoxogos con Scrath
  • Impresión 3D
  • Creación de cinema corto en 3D
  • Arquitectura en 3D
  • Videomappig
  • Stopmotion
  • Fotografía con painting with light
  • Pintura y Plastilina Conductiva con Bare Conductive
  • Makey makey
  • DJ

 

CONCEPTO DO TALLER:

Programa dixital que transcorrerá ao longo de catro semanas, onde se presentarán diferentes técnicas de audiovisuales e de programación.

Pretendemos con este campamento proporcionarlles ás familias unhas actividades diferentes, abertas á experimentación dos nenos e nenas coas novas tecnoloxías e artes dixitais.

A través destas experiencias sorprendentes e co xogo e a curiosidade como motores, os pequenos aprenderán de forma interactiva e indagando en equipo á vez que se converten en artistas.

OBXECTIVOS DO TALLER:

*Desenvolvemento do inxenuo e a capacidade artística.

*Fomentar o razonamiento lóxico, analítico e pensamento crítico.

*Animar á auto-motivación.

INSCRIPCIONES:

Na web da Molinera.

 

TALLER DE FOTOGRAFÍA E STOPMOTION.

 

DATAS: Todos os sábados desde o 1 outubro ao 17 de decembro 2016.

-HORARIOS:

Mañá de 10:00 a.m - 13:00 p.m

Tarde de 16:00 p.m - 19.00 p.m

LUGAR:

Maña Aula Cemit “Carballiño” Praza Maior 1, 2º, 32500 O Carballiño

Tarde Aula Cemit  “Verín” Casa da Xuventude. Avenida Portugal, 11 andar 1 porta 11 Verin

DESTINATARIO: 15 nenos/nenas con idades comprendidas entre 8 a 15 anos en cada taller.

TEMARIO:

  • Historia da fotografía. Entende o teu cámara.
  • Técnica fotográfica I. Encadre e enfoque. Práctica de interior.
  • Técnica fotografía II. Profundidade de campo e exposición. Práctica exterior.
  • Práctica de exterior.
  • Técnica de fotografía III. ISO. Práctica de interior e exterior.
  • Resolución de dúbidas. Práctica en exterior.
  • Conceptos básicos de edición.
  • Nacemento dunha exposición. Selección de obras e deseño do espazo expositivo.
  • Maximiza a cámara do teléfono móbil.
  • Stopmotion, vídeo e fotografía.
  • Proxecto. Storyboard.
  • Proxecto. Creación.
  • Proxecto. Montaxe.

 

CONCEPTO DO TALLER:

Con este taller pretendemos que os nenos e nenas aprendan a falar con imaxes e a lelas. Descubríndolles diversos xeitos de comprender mellor o mundo que nos rodea a través do visor.

O obxectivo que pretendemos alcanzar é que os nenos e pícaras aprendan a utilizar a cámara de forma máis creativa, buscando enfoques e puntos de vista alternativos ao simple disparo aleatorio. A través de xogos e propostas fotográficas, os nenos terán a oportunidade de realizar fotos de estudo, pero tamén ao aire libre, nun paseo cultural relacionado coa zona onde se realiza o taller.

O taller derivará logo nas posibilidades de animar fotografías a través do stop-motion para a creación de curtos de animación.

 

OBXECTIVOS DO TALLER:

*Coñecer os conceptos básicos da linguaxe da fotografía e a narración visual. Encadre, exposición, profundidade de campo,.....

*Aprender a mirar e ver. Descubríndolles que a súa mirada é un instrumento para contar historia.

 

INSCRIPCIONES:

Para formalizar a inscripción só tes que descargarche o formulario. Pinchar aquí

Envialo por correo electrónico a 123artesdixitais@gmail.com . Poñendo no concepto o nome do taller.

En caso de cubrirse todas as prazas, teñen prioridad os nenos da comarca.

 

PROGRAMACIÓN ICCKids 2017

 Constará de 4 talleres en diferentes villas da provincia e un campamento urbán dixital na cidade de Ourense en verán.

 

TALLER #Arquitectura: Deseño 3D

CONVOCATORIA

Lugar: Aula Cemit Xinzo de Limia. Casa dá Xuventude. Rúa Curros Enriquez, 17 Xinzo de Limia (Ourense)

Días: Luns10, Martes 11, Mércores 12 e  Luns 17 de Abril, Semana Santa 2017

Hora: Pola mañá de 10.00 - 13.00

Prezo: Gratuíto

Idades: 20 Nenos e nenas de 8 a 15 anos.

Inscrición:

-              Nas oficinas da Casa da Cultura de Xinzo de Limia.

-              Enviando un email a 123artesdixitais@gmail.com

 

PRESENTACIÓN

#Arquitectura: Deseño 3D é un proxecto educativo e lúdico que forma parte de ICCKids2017. Nace da idea de transmitir aos nenos o interese e o amor polo mundo que lles rodea. O coñecemento da súa contorna máis inmediata, a cidade e o mundo axudaralles a desenvolverse como persoas e ensinaralles a involucrarse na creación das cidades do futuro.

Mediante o desenvolvemento deste taller posibilítase aos nenos o feito de pensar a través da ACCIÓN, a través do traballo tecnolóxico, do traballo en equipo, do contacto con materiais moi diversos, desde os máis estandarizados ata os materiais reciclados ou de refugallo, para desenvolver tanto as súas habilidades máis tecnolóxicas, como a súa visión espacial e igualmente concienciarlles da necesidade de coidar a contorna que os rodea.

Para iso utilizaremos isto software libres:

Sweet Home 3D é unha gran ferramenta de software libre que conta cunha gran galería de mobles e outros elementos para situar ao noso gusto sobre un plano en 2D, mentres dispoñemos dunha vista previa en 3D.

Características de Sweet Home 3D

  • Software totalmente gratuíto e multiplataforma.
  • Deseña facilmente planos de interiores, para decoración e pequenas reformas.
  • Dispón de versións para Windows, Mac VOS X e Windows.
  • Galería con mobiliario e elementos de construción, para o deseño dos teus planos.
  • Destinado para as persoas que queren deseñar interiores rapidamente e sen complicacións.

 

SketchUp Make é un software de modelado 3D que permite modelar en 3D de edificios, paisaxes, escenarios, mobiliario, persoas e calquera obxecto ou artigo que imaxine o deseñador ou debuxante.deseñado co obxectivo de que puidese usarse dunha maneira intuitiva e flexible.  O programa inclúe unha galería de obxectos, texturas e imaxes listas para descargar.

Coñeceremos as principais opcións deste software libre. É a opción perfecta para todos aqueles nenos e nenas que queiran coñecer a arquitectura ou o deseño iniciandose no mundo da representación en 3D, xa que veremos desde cero como funciona un programa deste tipo.

Este curso é para nenos e nenas que non manexasen nunca unha interface en 3D e queiran aprender as bases, non se darán todas as opcións en profundidade senón que nos centraremos nas máis importantes para desenvolver a nosa primeira maqueta virtual. Aínda que está orientado a alumnos con intereses no campo da arquitectura e o deseño, a outras disciplinas tamén lles debe interesar, como a desarrolladores de videoxogos ou para realizar storyboards para cinema.

 

Taller #Cine: Animación 3D

CONVOCATORIA

Lugar: Aula Cemit  Celanova .

Días: Dende o 22 de Abril ata o 24 de Xuño

Hora: Sábados pola mañá, de 10.00 - 13.00

Prezo: Gratuíto

Idades:  20 Nenos e nenas de 8 a 15 anos.

Inscrición:

-              Nas oficinas da Aula Cemit do Concello de Celanova.

-              Enviando un email a 123artesdixitais@gmail.com

 

O Taller de Cine: Animación 3D para nenos e nenas está pensado para que a través dunha metodoloxía lúdica, os nenos desenvolver as súas habilidades creativas, exploren novas técnicas e ferramentas e principalmente, que gocen e divírtanse.

Con este taller queremos que ou cinema chegue aos máis novos non como mero produto de consumo, senón como unha arte, unha cultura e un oficio. É necesario formar espectadores críticos, creativos e capaces dun xuízo autónomo, e tamén que vos nenos e vos mozos descubran vos medios audiovisuais como instrumentos de creación artística e de expresión persoal. É urxente tamén, non ámbito educativo, dar forma a formas de transmisión que esperten ou pracer dá aprendizaxe, reivindiquen ou sentido de saber e permitan vehicular coñecementos e sensibilidades máis aló dás disciplinas tradicionais. Este taller de cinema parte dá confluencia destas dúas necesidades e dá vontade de crear vínculos entre ou mundo dá arte e a cultura, e ou ámbito educativo.

O taller para iniciarse no mundo do 3D e comezar a crear e modelar figuras tridimensionales de certa complexidade de maneira sinxela. Desenvólvese en base a actividades de debuxo e animación, co fin de que os mozos poidan elaborar un curto animado.

Temario:

Crear un escenario de animación onde as leis da física póidanse controlar a noso antollo, dar vida a nosas propias figuras en 3D, controlar a iluminación, os diferentes encadres e puntos de vista da cámara?usando diferentes ferramentas daranse os primeiros pasos no longo e apaixonante camiño de chegar a ser un deseñador 3D. Os materiais, texturas e mapas de bits son parte fundamental do temario. Verase tamén a realización de bosquexos, storyboard e referencias.

Para iso utilizasen os seguintes softwares libres.

"Rebeca a través del espejo" Versión en castelán de Alice2.0

é un software educativo creado por un equipo de investigadores especializados en Realidade Virtual, pode ser visto como unha contorna de programación especialmente orientado para que estudantes novos dean os primeiros pasos na programación de linguaxes orientadas a obxectos. Permite aos estudantes adquirir as habilidades básicas en informática á vez que crean películas de animación e pequenos videoxogos interactivos nos que poden controlar o comportamento de personaxes e obxectos tridimensionales nun mundo virtual a través dunha interface moi intuitiva.

“Blender”

é a suite de creación 3D gratuíta e de código aberto. Soporta a totalidade da tubaxe 3D de modelado, aparello, animación, simulación, rende rizado, composición e seguimento de movemento, incluso a edición de vídeo e creación de xogos.

Este taller facilita a alumno unha primeira toma de contacto co programa, permiténdole descubrir gran parte das súas funcionalidades e comezar a utilizalas. Os obxectivos desta formación, principalmente práctica, son:

    Aprender a instalar e configurar o programa Blender e familiarizarse coa súa interface gráfica e modo de traballo.

    Iniciarse nos fundamentos e técnicas do modelado 3D, simulacións físicas, percorridos arquitectónicos e  animacións con esta ferramenta a través do estudo de diferentes exemplos prácticos.

    Practicar co programa para desenvolver diversos traballos en cada unha destas áreas, contando co asesoramento e recomendacións do Titor.

MakeHuman

é un programa gratuíto e en castelán, para a creación de persoas en 3D de maneira realista. Desde a interface podemos deseñar ao noso personaxe dunha maneira sinxela, tan só movendo uns controladores onde axustar, o sexo, a idade, a altura, a raza, a complexión etc... e os seus trazos como o cor tipo de ollos, cabelo. Todo isto pódese exportar a Blender cunha cadea de ósos xa estándar para poder riggearlo e darlle unha pose ou realizar unha animación.

 

Taller # Minecratf

CONVOCATORIA

Lugar: Aula Cemit  Carballiño .

Días: Dende o  30 de Septembro ata o 16 de Decembro

Hora: Sábados pola mañá, de 10.00 - 13.00

Prezo: Gratuíto

Idades:  15 Nenos e nenas de 8 a 15 anos.

Inscrición:

-              Nas oficinas do Concello de Carballiño.

-              Enviando un email a 123artesdixitais@gmail.com

 

MINECRAFT: Neste taller os participantes adquiren coñecementos sobre o xogo á vez que se desenvolven diferentes capacidades como o coñecemento da linguaxe de programación Xava ou a creatividade.

Minecraft é un videoxogo que se desenvolve nun mundo virtual. O xogo comeza xerando un extenso mundo mediante un algoritmo. Este mundo está formado por bloques cúbicos que representan distintos materiais. Cada mundo divídese en diferentes rexións xeográficas, cada unha delas co seu correspondente clima e características. É un xogo que está en continuo desenvolvemento e que avanza diariamente grazas ao desenvolvemento de mods.

Impartimos 3 talleres contorna ao xogo, adaptados ás idades e con diferentes niveis de dificultade.

  1. Deseña e crea en Minecraft con McEdit e crea MODs con McCreator
  2. Desenvolvemento para Minecraft . Con Python
  3. Desenvolvemento de Minecraft . Con Xava

 

Taller #DJ

CONVOCATORIA

Lugar: Aula Cemit  Verin .

Días: Dende o  30 de Septembro ata o 16 de Decembro

Hora: Sábados pola mañá, de 10.00 - 13.00

Prezo: Gratuíto

Idades:  15 Nenos e nenas de 8 a 15 anos.

Inscrición:

-              Nas oficinas do Concello de Verin.

-              Enviando un email a 123artesdixitais@gmail.com

 

DJ: Con este taller integramos perfectamente os aspectos lúdicos e pedagóxicos da aproximación o mundo do son. Deseñado especialmente para nenos e nenas a partir de 8 anos, pretendendo ser tamén unha actividade de lecer e participativa para toda a familia. Apostamos polo talento creativo dos máis pequenos no mundo da música e cuxo obxecto, é que a música é a protagonista.

Aprenderán a mesturar e combinar pezas musicais; practicarán conceptos básicos como o “tempo”, o “ritmo” e a “tonalidade”; coñecerán a parte máis lúdica e imaxinativa da música electrónica máis idónea para a súa idade; e poderán aplicar todo isto ás súas cancións favoritas, fomentando tamén aspectos de comunicación e socialización con outros nenos e nenas. En definitiva, traballaremos os conceptos que axudarán aos rapaces para ser un bo Dj e crear os seus propios tracks.

Para iso utilizasen os seguintes softwares libres.

VirtualDJ é un programa de mesturas de música nos formatos de audio (MP3, WAV, OGG, AAC...) e vídeo (AVI, MPEG, DIVX, ...) máis estendidos. Móstrase como dous platinas (tocadiscos) asociados a unha mesa de mesturas central. Inclúe controis de PITCH, ecualización (altos, medios, graves), mostras gráficas das cancións, xestor de listas de reprodución, efectos de audio e vídeo, sampler.

 

É un programa novo e é utilizado tanto por DJ's profesionais como por novatos que desexan aprender ou simplemente por curiosidade e entretemento.  É un programa de mesturas de audio que imita os auténticos equipos de disc jockey. Usa Virtual DJ para importar cancións en MP3 e combinar sons con pistas en varias capas. Permíteche "mesturar" as túas cancións reproducindo dúas ou máis pistas ao mesmo tempo. Tamén é posible axustar a súa velocidade para que encaixen os seus tempos, aplicar efectos como repeticións ou raiados e baixar o volume dunha pista mentres o sobes na outra.

 

TALLER #CAMPAMENTO DIXITAL.

 

DATAS:  Dende o 26 de Xuño ata o 31 de Xullo

HORARIOS: de 9:30 a.m a 14.00 p.m

LUGAR: No Concello de Ourense na Molinera

DESTINATARIOS: 90 nenos/pícaras con idades comprendidas entre 8 a 15 anos.

DISCIPLINAS:

  • Arquitectura: Diseño 3D
  • Realidade Virtual
  • Realidade Aumentada
  • Simulador de Drones
  • Animación 3D
  • Minecraft
  • E-textil
  • Dj

CONCEPTO DO TALLER:

Programa dixital que transcorrerá ao longo de catro semanas, onde se presentarán diferentes técnicas de audiovisuales e de programación.

Pretendemos con este campamento proporcionarlles ás familias unhas actividades diferentes, abertas á experimentación dos nenos e nenas coas novas tecnoloxías e artes dixitais.

A través destas experiencias sorprendentes e co xogo e a curiosidade como motores, os pequenos aprenderán de forma interactiva e indagando en equipo á vez que se converten en artistas.

OBXECTIVOS DO TALLER:

*Desenvolvemento do inxenuo e a capacidade artística.

*Fomentar o razonamiento lóxico, analítico e pensamento crítico.

*Animar á auto-motivación.

INSCRIPCIONES:

 Na páxina web da Molinera

Xunta de Galicia
© Xunta de Galicia. Información mantenida y publicada por la Xunta de Galicia
Atención a la ciudadanía | Accesibilidad | Aviso legal | Mapa del portal